Logotip ATCB
 

ΑΡΧΙΚΗ

ΠΡΟΦΙΛ

ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ

ΨΕΚΑΣΤΗΡΕΣ

ΠΟΛΥΒΑΛΒΙΔΕΣ

ΔΕΞΑΜΕΝΕΣ

ΑΛΛΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πνεύμονες για συστήματα ψεκασμού
Μοντέλο AT-09 (Ιταλία)επιχείρηση Tomasetto Achille

Χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα συστήματα διαδοχικής έγχησης.
Foto reducer

Πνεύμονας AT-09 είναι εξοπλισμένος με ένα ενσωματωμένο φίλτρο και μια ηλεκτρομαγνητική βαλβίδα εισόδου. Η πίεση εξόδου μπορεί να ρυθμιστεί από 0,9 έως 1,8 μπαρ. Διατίθεται σε τρεις διαφορετικές επιλογές.
Μοντέλο AT-09 είναι κατάλληλο για κινητήρες κάτω των 100 ίπ.

Foto Alaska
AT-09 Αλάσκα είναι κατάλληλο για κινητήρες με ισχή από 90 ίπ. μέχρι 140 ίπ. Χρησιμοποιήται με θερμοκρασία περιβάλλοντος όχι χαμηλότερη από -10°C.



Foto Artic
AT-09 Artic είναι κατάλληλο για κινητήρες με ισχή από 120 ίπ. μέχρι 240 ίπ. Χρησιμοποιήται με θερμοκρασία περιβάλλοντος όχι χαμηλότερη από -25°C.




Πνεύμονες για τα συστήματα (injectors)
Μοντέλο OMVL Dream XXI (Ιταλία)

χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα συστήματα διαδοχικής έγχυσης.

Foto OMVL Dream XXI

Το dream… είναι το τελευταίας τεχνολογίας σύστημα ψεκασμού σχεδιασμένο από την OMVL. Μπορεί να εγκατασταθεί σε όλα τα βενζινοκίνητα οχήματα που λειτουργούν με LPG ή CNG. Το σύστημα είναι πλήρως εγκεκριμένο και συμβατό με τα τελευταία πρότυπα ασφάλειας για τα συστήματα υγραερίου, καθώς επίσης διατηρεί τις εκπομπές αερίων μέσα στα επιτρεπόμενα όρια που επιβάλλονται από τους αυστηρότερους κανόνες. Το dream… είναι εξαιρετικά αξιόπιστο για όλα τα οχήματα και εγγυάται μία άψογη επίδοση τόσο ως προς την άνεση όσο και ως προς την οδήγηση. Μεγάλες προσπάθειες έχουν γίνει από την OMVL να ενσωματωθούν τα μηχανικά και ηλεκτρονικά υποσυστήματα, ώστε να επιτραπεί η εύκολη και γρήγορη εγκατάσταση και να εγγυηθεί η αποδοτική και αξιόπιστη λειτουργία.

Dream XXI Μονάδα ψεκασμού (injectors) Η μονάδα ψεκασμού εξασφαλίζει ότι η απαιτούμενη ποσότητα υγραερίου μεταφέρεται στην πολλαπλή εισαγωγή από τις βαλβίδες εισαγωγής. Τα ηλεκτρονικά μπεκ ψεκασμού τίθενται σε λειτουργία με την σωστή σειρά και στον σωστό χρόνο, ώστε να συγχρονίζονται με τον κύκλο ανάφλεξης της μηχανής.
  • για κινητήρες έως 100 ίππους
  • για κινητήρες από 90 ίπ. μέχρι 140 ίπ. Χρησιμοποιήται με θερμοκρασία περιβάλλοντος όχι χαμηλότερη από -10 °C
  • για κινητήρες από 120 ίπ. μέχρι 240 ίπ. Χρησιμοποιήται με θερμοκρασία περιβάλλοντος όχι χαμηλότερη από -25 °C.

ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ στην αρχική σελίδα